پرسش ها و پاسخ های متداول

سلام وقت بخیر، من از طریق سایت شما محصولی رو سفارش دادم، میخوام بدونم که چه زمانی دست من میرسه؟

سفارش های شما از طریق پست سفارشی ارسال میشه و شناسه مرسوله جهت پیگیری از طریق سایت اداره پست برای شما ارسال میشه.

زمان تحویل بسته از زمان ارسال برای تهران حدود ۲ روز کاری و برای شهرستان ها ۳ روز کاری زمان میبره.

سلام، شما تو قسمت مشخصات اصلی وجین کن نوسانی نوشتین یک سال گارانتی، این گارانتی به چه صورته؟ یعنی اگه تیغش شکست، برامون تیغه میفرستین یا باید وجین کن رو بفرستیم تا شما خودتون تیغه رو عوض میکنید؟

دوست عزیز، سلام، این محصول گارانتی یک ساله داره و در صورت خرابی و شکستن تیغه فولادی، یک عدد وجین کن کامل (نو) برای شما ارسال میشه.

سلام چطور میشه محصولات سایت شما رو سفارش داد؟

سلام، شما میتونید به صورت مستقیم از طریق سایت و به صورت آنلاین سفارشتون رو ثبت کنید.

در صورتی که با خرید آنلاین آشنا نیستین یا تو مراحل ثبت سفارش با مشکلی مواجه شدین میتونید گزینه پرداخت از طریق کارت به کارت رو انتخاب کنید و پس از واریز وجه رسید رو از طریق واتساپ، ایتا، روبیکا یا سروش به شماره ۰۹۳۶۰۱۹۰۳۵۴ ارسال کنید و پس از ارسال رسید، مشخصات تحویل گیرنده، شماره تماس، آدرس و کد پستی رو ارسال کنید.

سلام، بعد از سفارش محصول، همکاران شما شناسه مرسوله رو برای بنده ارسال کردن، چطور میتونم از این شناسه استفاده کنم و سفارشم رو پیگیری کنم؟

سلام، همراه شناسه مرسوله لینک سایت اداره پست هم برای شما ارسال شده، کافیه روی اون لینک بزنید و شناسه رو وارد کنید و علامت جست و جو رو بزنید، اطلاعات کامل سفارش شما و آخرین موقعیت مکانی بسته به شما نمایش داده میشه.

لینک پیگیری مرسولات اداره پست: https://tracking.post.ir

نحوه پیگیری از طریق سایت اداره پست
نحوه پیگیری از طریق سایت اداره پست

سلام، همکاران شما شناسه مرسوله رو فرستادن، وقتی میزنم پیگیری، قبول مرسوله میاد، اما میزنه اطلاعات مرسوله در دسترس نیست، دلیلش چیه؟

سفارش ها پس از تحویل به پست، تو سیستم پست ذخیره میشه و شناسه مرسوله رو به ما تحویل میدن اما تا زمانی که بسته به پست مرکزی نرسیده، اطلاعات مرسوله برای مشتری ها در دسترس قرار نمیگیره، کافیه شما بعد از دریافت شناسه مرسوله تا ساعت ۵ بعد از ظهر صبر کنید یا صبح روز بعد سفارشتون رو پیگیری کنید، با این کار مشکل شما رفع میشه و اطلاعات مرسوله رو میتونید ببینید و از آخرین موقعیت مکانی بسته با خبر بشین.